Tuesday 13 October 2015

حسينيان در بيمارستان بستري شد صالحي به عيادت رفت

حسينيان در بيمارستان بستري شد صالحي به عيادت رفت
به دنبال عارضه قلبي
  21 مهر -94
به نظر می رسد که آخوند حسینیان یار غار ومدافع سعید امامی تصور نمی کرد که تهدید کردن علی ا کبر صالحی به اعدام وسیمان گرفتنش در تإسیسات آب سنگین اراک بدلیل مخالفت بابرجام از طریق تریبون مجلس ارتجاع صالحی افشاگری می کند و موجب می شود تا اوضاع وی را طوری منقلب ودگر گون  کند که راهی بستری شدن در بیمارستان  شودو صالحی مجبور شود تابه عیادتش برود.
روح الله حسينيان نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي پس از جلسه علني روز يکشنبه دچار عارضه قلبي شده و در بيمارستان بستري گرديد.
    
حميد رسايي، نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با اعلام اين خبر عنوان کرد: روز يکشنبه بعد از جلسه صحن علني مجلس، روح الله حسينيان، به دليل فشار سنگين و عارضه قلبي در بيمارستان بستري شد.
    
گفتني است علي اکبر صالحي رئيس سازمان انرژي اتمي ديروز براي عيادت از روح الله حسينيان به بيمارستان رفت.
    
به گزارش فارس، در نشست يکشنبه صالحي در هنگام سخنراني در صحن علني مجلس گفته بود «برادر عزيزي در همين مجلس قسم جلاله مي خورد و به من مي گويد روي تو سيمان مي ريزيم و مي کشيمت! اين چه طرز بيان آن هم در جمهوري اسلامي است؟ آيا اين نحوه گفتار و صحبت است که به ما مي گويند روي شما سيمان مي ريزيم و در همان قلب رآکتور اراک دفن تان مي کنيم؟»
    
پس از اين اظهارات رئيس سازمان انرژي اتمي، يکي از نمايندگان طي گفت و گويي اعلام کرد که اين اظهارات را روح الله حسينيان گفته است.
    
گفتني است پس از اظهارات رئيس سازمان انرژي اتمي پيرموذن طي گفت وگويي اعلام کرد که اين سخنان را روح الله حسينيان گفته است. 
    
با اين حال عراقچي، عضو تيم مذاکره کننده هسته اي کشورمان که در صحنه گفت وگوي حسينيان و صالحي حضور داشت گفته است «فکر نمي کنم نماينده محترمي که چنين جمله اي گفتند قصد جدي داشتند

No comments:

Post a Comment