Wednesday 28 October 2015

تصاویری ز محرومیت بادنیایی حرف وحدیث!

تصاویری از محرومیت بادنیایی حرف وحدیث! 7 آبان -94
زاهدان کین جلوه برمحراب ومنبر می کنند
چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند
درکشوری که دارای منابع سرشار نفت  وفراوان گاز است پس از اینکه قریب 37 سال از وعده حکومت مستضعفان و پابرهنگان خمینی می گذرد، عجیب محرومان یا مستضعفان دچار سرنوشت شوم واسفباری شده اند! چون به جای حکومت وعده داده شده به محرومان ، فقر ومحنت ومحرومیت و بیکاری .... نصیب شان شده است.
برای اینکه در شرایطی که چندین سال است  کمک های بلاعوض  همراه با تسلیحات نظامی به هم پیمان سوریه داده شده است تابشار اسد جنایتکار درقدرت باقی بماند .درعوض این روزها تحویل اجساد پاسداران اعزامی به سوریه در حال افزایش است . برای اینکه کشته شدگان جزو قربانیان تِزِِ پاسداران است که می گوید باید دربرون مرز به جای درون خانه با دشمن جنگید .
ناگفته نماند که این تز پشتوانه ی گسترش دیوار امنیتی  برون مرزی برنامه ی هسته ای بوده است که منجر به برجام بی سرانجام شده است.
اما بخشی از دستآورد سیاست هسته ای وجنگ افروزی برون مرزی رژیم وارونه ی ولایت فقیه گذشته از اینکه شامل بهدررفتن میلیاردها دلار درآمدنفتی بوده است. از طرف دیگر امتداد سیاست جنگ افروزانه ی خامنه ای- پاسداران  ازعراق وسوریه ولبنان وبحرین  عبور کرده و به یمن رسیده است.
درنهایت منتهی به رشد و گسترش بیکاری و فقر و محرومیت اقشارگوناگون جامعه همراه بافرارمغزها در سراسر ایران شده است .
بطور نمونه تصاویر تهیه و توزیع غذای نذری  درمناطق محروم جنوب کرمان است که ازسوی خبرگزاری تنسیم  بازتاب داده شده است  که غذای نذری در بین کودکان خانواده های محروم جنوب کرمان  توزیع شده که به مناسبت  ایام  محرم تاسوعاو عاشورا بوده است .
درمیان  تصاویر ضمیمه شده صحنه ی دخترک معصومی وجود دارد  که خوشحال و ذوق کنان مشغول خوردن غذای نذری می باشد .  این صحنه آنچنان است که نگاه دخترک محروم دنیایی حرف وحدیث دارد.  چون  نگاه  آنقدر بیانگر است که مترادف چندین  مقالات توضیحی وتشریحی وتحلیلی وتفسیری پیام دارد .
بنابراین بی ربط نیست  در این مورد  گریزی زده شود و خبری بازگو شود که مربوط به سال ها پیش است که از سوی برادر زنده یاددوستی شنیده بودم  که  به دلیل کسب وکارتجارت فرش مدام به ایران درحال تردد است.
وی تعریف می کرد درسفری که به ایران داشتم . آشنایانی دارم که برایم بازگو کردند آشپز مخصوص بیت خامنه ای را اخراج کردند . برای اینکه  مازاد  غذاهای  متنوع  ومطبوع یک  شب پذیرایی مجلل ومفصل مهمانی  دربیت رهبری که باقی مانده بود وی به جای اینکه آن را توی کیسه پلاستیکی بریزد و  توی  زباله دانی بی اندازد . غذاها را بسته بندی  می کند وبرای خانواده های آشنا و محرومی که می شناخته می برد .
اما روز بعد مسئول حراست بیت رهبری متوجه می شود که پسمانده های غذای مهمانی شب قبل بیت رهبری درون سطل زباله دانی نیست .
بلافاصله سراغ آشپز بیت رهبری می آید وپرسش می کند که ته مانده های غذای مهمانی  شب گذشته چه شد .چون درون ظرف زباله دانی نبود؟
آشپز جواب می دهد که  بازمانده غذاها رابسته بندی کردم و برای برخی خانه های خانواده های محروم بردم .
مسئول حراست عصبی می شود و به وی تشَر می زندکه چرا اینکار را کردی؟
آشپز می گوید: آخر حیف بود غذا توی ظرف آشغالی ریخته شود .هم اینکه خانواده های محرومی هستند که گرسنه بودند . برای همین بسته بندی کردم وبرای شان بردم.
 مسئول حراست  می گوید : اشتباه کردی که اینکاررا کردی چون خطر دارد .اگر مردم به خصوص اقشار محروم جامعه بفهمند در شرایطی که اینان گرسنه اند .ولی دربیت رهبری چه غذاهای متنوع ومطبوع  طبخ و مصرف می شود . آنگاه نه دیگر به حرف های رهبر اعتماد نمی کنند که نسبت به وی بدبین می شوند. چون در می یابند که وی  دو رو و دروغگو وعوامفریب است .
بالاخره برای اینکه آشپز بیت رهبری مجازات شود، وی برای یکماه درقرنطینه نگهداشته می شود . سپس تهدید می شود که نباید جایی موضوع رابیان کند .اگرنه جانش درخطر است . درنهایت اخراج می گردد .
زاهدان کین جلوه برمحراب ومنبر می کنند
چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند
بهرحال  جواب حامیان چنین رژیم بربرمنش و تاریک اندیش گداپروری که روزگار مردم ایران را سیاه کرده است ،به ویژه اقشار محروم جامعه که  اکثریت جامعه را تشکیل می دهند آنچنان به فقر ومحرومیت کشانیده شده که منتظر غذای نذری اند.در حالیکه آخوندهای حاکم وپاسداران وشرکای شان ایران را اشغال و ثروت ها ومنابع طبیعی وسرمایه های ملی اش را  مصادره کرده اند و خود وآقازاده های شان  در کشورهای دیگر سرمایه گذاری های کلان کرده و در دربانک های شان حساب های گوناگون پس اندازهای نجومی اند.

تهیه و توزیع غذای نذری در مناطق محروم جنوب کرمان. (تسنیم/ محمد رفیعی موحد)
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر

No comments:

Post a Comment