Tuesday 28 July 2015

دستگیری سارق یک ساعت بعد از سرقت

دستگیری سارق یک ساعت بعد از سرقت 6 مرداد- 94
چگونه است آفتابه دزدان یا سارقان تازه کار دله دزد یک ساعت پس از سرقت شناسایی ودستگیر می شوند .تاجاییکه حتی چند روز پس از بازداشت مثل دو کیف قاپ جوان 21 ساله ملایری که به خاطر 150 هزارتومانک متر از یک هفته پرونده شان بسته ودر اطراف تهران در ملأ عام بردار کشیده شدن . ولی کلان دزدان حاکم  همراه با آقازاده ها وشرکای شان که 37 سال است اموال وثروت بیت المال را به سرقت برده اند وهمچنان مشغول سرقت وغارت های بس نجومی اند نه دستگیر نمی شوند که حتی ازاینان نام برده ومعرفی نمی شوند؟!

یکی از مالباختگان که برای شناسایی کیف‌قاپ به مقر پلیس آگاهی تهران بزرگ آمده بود، از تلاش ماموران پلیس در دستگیری سارق کیف‌قاپ و زورگیر بعد از یک ساعت از ارتکاب جرم تشکر کرد.یکی از مالباختگان در حاشیه نمایش سارقان دستگیرشده در محوطه پلیس آگاهی تهران بزرگ با تشکر از اقدام ویژه پلیس آگاهی در شناسایی و دستگیری سارق کیف قاپ اظهار داشت: ساعت 9 همراه فرزند خود در میدان شقایق نارمک بودم. که یک دستگاه موتورسیکلت همراه با یک سرنشین به من نزدیک شد.این مالباخته اظهار داشت: موتورسواران با تهدید قمه از من خواستند که کیف خودرا به آن‌ها تحویل دهم و بنده از روی ترس و برای اینکه حادثه‌‌ای برایم پیش نیاید کیف خود را به آن‌ها دادم.وی در مورد محتویات کیف خود گفت: درون کیفم تبلت و مقداری وجه نقد بود و بعد از آنکه کیف من را با زور از من گرفتند با 110 تماس گرفته و مامور پلیس و مامور کلانتری به محل سرقت آمد و بعد از آن نیز برای تشکیل پرونده به کلانتری رفتیم.این مالباخته با تشکر از اقدام سریع پلیس گفت: یک ساعت بعد پلیس اعلام کرد که سارقان را دستگیر کرده است. که هم اکنون نیز من برای شناسایی کیف قاپ در این محل حاضر شده‌ام که وی و همدستش را شناسایی کردم.

No comments:

Post a Comment