Saturday 25 July 2015

مقامات آمريكايي از هذيان گويي دست بردارند

سردار جزايري: مقامات آمريكايي از هذيان گويي درباره دسترسي به مراكز نظامي ايران دست بردارند3 مرداد -94
پاسدار حزایری همچون پاسدار سلامی جانشین رئیس گزمکان پاسداران که تهدید کرده بود با گلوله جواب کسی را می دهدکه پایش به مراکز نظامی بازشود . اکنون این پاسدار جزایری هم همچون پاسدار سلامی  پس ازتسلیم و تن دادن به توافق هسته ای از موضع ضعف وذلت می باشد، مدعی شده مقامات آمریکایی ازهذیان گویی درباره دسترسی به مرکز نظامی رژیم وارونه ی ولایت فقیه بردارند.
معاون ستادکل نيروهاي مسلح گفت: مقامات آمريکايي بهتر است واقعيات را بپذيرند و از هذيان گويي پيرامون دسترسي به مراکز نظامي ايران و محدودکردن توانمندي هاي دفاعي جمهوري اسلامي دست بردارند.
    سردار سرتيپ پاسدار سيد مسعود جزايري معاون ستاد کل نيروهاي مسلح با تاکيد بر اينکه ايران اسلامي هرگز دچار غفلت و خطاي راهبردي نخواهد شد تصريح کرد: آموزه هاي تاريخي بويژه تجارب 37 سال گذشته ملت ايران را مصمم ساخته است که لحظه اي از پيگيري راهبرد بازدارندگي دفاعي و آمادگي همه جانبه براي مقابله سخت، قاطع و ويرانگر با تهديدات خارجي درنگ نکرده و دست بر «ماشه» با چشمان تيزبين رفتار جبهه دشمن و ماجراجويان منطقه اي و فرامنطقه اي را تحت رصد و کنترل داشته باشد.

    رئيس ستاد تبليغات دفاعي کشور با بيان اينکه عظمت ايران اسلامي مقامات آمريکايي را به تناقض گويي و اعلام مواضع ناهماهنگ و متفاوت وادار کرده است افزود : رئيس جمهور ايالات متحده در کمال وقاحت همچنان از تهديد و روي ميز بودن گزينه نظامي عليه ايران مي گويد در حالي که وزير خارجه آمريکا با صراحت سخن از ناتواني در حمله نظامي و تسليم کردن ايرانيان به زبان مي راند.

    وي با تاکيد بر اينکه ايرانيان واکنش خود را با لبخند و اخم کاخ سفيد و سردمداران نالايق و جنگ طلب آن تنظيم نمي کنند تصريح کرد:مقامات آمريکايي بهتر است واقعيات را بپذيرند و از هذيان گويي پيرامون دسترسي به مراکز نظامي ايران و محدود کردن توانمندي هاي دفاعي جمهوري اسلامي دست بردارند.

    به گزارش فارس، سردار جزايري با تاکيد بر اينکه ظرفيت هاي بالنده دفاعي کشور ما از جمله موشک هاي بالستيک نقاط ممنوعه اي است که ملت ايران به احدي از بيگانگان اجازه انديشيدن به آن را نمي دهد،گفت:مجموعه توانمندي هاي دفاعي جمهوري اسلامي از جمله موشک هاي نسل جديد آماده مقابله و برخورد با هر متجاوزي است.

    سخنگوي ارشد نيروهاي مسلح در پايان با تاکيد بر اينکه نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي همچنان به حفظ و توسعه ظرفيت هاي دفاعي کشور و ارتقا آمادگي هاي خود مي انديشند و لحظه اي از اين مهم غافل نخواهند شد تصريح کرد: ملت ايران همواره در پي تقويت صلح و امنيت جهاني است اما در عين حال خود را مهياي کارزارهاي سخت کرده است.

No comments:

Post a Comment