Monday 6 July 2015

رفسنجاني:آيت الله خامنه اي در ايران جايگزيني ندارد

رفسنجاني:آيت الله خامنه اي در ايران جايگزيني ندارد 15 تیر- 94
 
چرا سربازجو شریعت نداری که بدون پسوند ازرفسنجانی یاد کرده ولی آیت الله را نثار سید علی  نموده  نفهمیده  که رفسنجانی با  تیغ زیر پالان خامنه ای  گذاشتن  حساب شده برخلاف انتظار این سربازجو با یک تیر و چند نشان زده  و بی ربط نگفته است .زیرا خامنه ای درست  است که زیر تیغ جراحی پروستات بدخیم رفت ولی هنوز که نمرده است . ازسوی دیگر جانشین هم برایش تعیین نشده است .  از این منظر رفسنجانی بجا اذعان کرده که خامنه ای در ایران جایگزین ندارد .بهو یژه که یک آخوند رمالو دجال و دروغگوو خودخواهی است که خبره در چندپهلو حرافی کردنو مخ زنی هم شده است .
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام تاکيد کرد : معتقدم که در حال حاضر آيت الله خامنه اي در ايران جايگزيني به اين آساني ندارد؛ و ايشان الان محور اساسي هم براي حيات انقلاب و هم امنيت کشور هستند.
    به گزارش باشگاه خبرنگاران آيت الله اکبر هاشمي رفسنجاني، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در گفت و گو با روزنامه الوفاق در پاسخ به سوالي در خصوص ميزان حمايت ايران از دولت و ملت عراق گفت : ما الان عراق را مثل خودمان مهم مي دانيم؛ مثل کشور خودمان؛ اولاکشور واقعا مهمي است؛ هم از لحاظ نقطه جغرافيايي جاي مهمي است؛ هم از لحاظ منابع طبيعي؛ هم مردمش؛ اين مردمي که از هزاران سال پيش اينجا منشا تمدن بوده اند؛ قانون حمورابي از آنجا آمده و عراقي ها هم مردم خوبي هستند.

    وي افزود : ما در عراق هيچ طمعي نداريم و از عراق هيچ خطري در شرايط فعلي براي خودمان حس نمي کنيم و حفظ عراق و امنيت عراق را امنيت خودمان مي دانيم. 

    رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در پاسخ به سوالي در خصوص اينکه نحوه ارتباط تان با رهبر انقلاب به چه شکلي است خاطرنشان کرد: ما خيلي صميمي هستيم؛ من و هم ايشان، همديگر را خيلي دوست داريم؛ يک منظره کوچک آن در بيمارستان بود وقتي که ايشان جراحي کرده بودند عيادت من با ايشان در آنجا بسيار صميمي بود و همان منظره اي شد که ديديد.

    وي در پايان تاکيد کرد : معتقدم که در حال حاضر آيت الله خامنه اي در ايران جايگزيني به اين آساني ندارد؛ و ايشان الان محور اساسي هم براي حيات انقلاب و هم امنيت کشور هستند و ايشان مرکز مديريت کشور است و ما هم بايد به ايشان کمک کنيم.

No comments:

Post a Comment