Thursday 30 July 2015

این تصاویر چه می گویندومحصول چه شرایطی اند؟

این تصاویر چه می گویندومحصول چه شرایطی اند؟ 9 مرداد -94
تصاویرضمیمه شده که بطور خانوادگی موادمخدر مصرف می کنند ودر رسانه های خبری رژیم بازتاب داده شده است. دارای چه پیامی است وناشی ازچیست؟ آیا جنبه ی سرگرمی وتفریحی وتفننی دارد؟ این سرگرمی چگونه تعریف می شود و ابزار این سرگرمی یا تفنن وتفریح شامل چیست، به خصوص اگر جنبه ی خانوادگی داشته باشد؟
انواع واقسام تفریحات چگونه می باشد؟ فرق بین تفریحات  وسرگرمی سالم با غیر سالم چیست؟دلیل گرایش به  مصرف دود وموادمخدر چیست؟ اگر مصرف موادمخدر از حالت تفریحی و تفننی بقول معروف عشقی بگذرد و جنبه ی  دایمی یا عملی  به خود به گیرد  و به اعتیاد کشیده شود.آن موقع شرایط چگونه می شود؟ نقش بیکاری و فقر و خفقان و تبعیض و.... در روی آوری به مصرف موادمخدر واعتیاددرجامعه چیست؟
اما سئوالات مکملی یا ریشه ای تر دیگر این است که چندسال است در رژیم ولایت فقیه که  مدعی آزاد وامن ترین کشورجهان است و ادعای قدرت برترمنطقه وام القرای جهان دارد و مفتخر است که دارای الگوی حقوق بشر بی نظیر اسلامی برای جهان می باشد. مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر ومعتادین می کند وبازده اش چه بوده است؟
نیروی انتظامی چه تعداد طرح های تهاجمی باز ضرب وشتم  همراه با تحقیر کردن  بازداشت شدگان به عنوان مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر اجرا کرده است؟  خلاصه تا کنون چه تعداد دستگیری داشته است؟
از سوی دستگاه فاسد قضاییه چه تعداد احکام شلاق و زندان واعدام برای دستگیرشدگان صادر شده است که برای عبرت دیگران یا زهرچشم گرفتن از مردم شوی تراژدیک دار زدن درملآ عام دار زدن اجراشده است؟
چرانتیجه ی این مبارزه منفی بوده است . زیراگذشته از اینکه مصرف مواد مخدر متنوع شده است، زیراکه  مصرف موادمخدر صنعتی هم رایج شده است که خیلی خطرناک ومهلک تر از مصرف تریاک وهرویین است؟
طوریکه دراین رابطه کیهان  مورخ 8 مرداد حاج حسین شریعتمداری با عنوان " افزایش اعتیاد به موادمخدر صنعتی "به نقل از  گزارش خبرنگار مهر، گزارش داد:
انوشيروان محسني بندپي رئيس سازمان بهزيستي  در ديدار با نماينده ولي فقيه در استان سمنان با ابراز تاسف از افزايش اعتياد به مواد مخدر صنعتي در بين معتادان اظهار داشت: مصرف مواد مخدر صنعتي، از چهار درصد در کل معتادان، به 24 درصد در شرايط حاضر افزايش يافته است.محسني بندپي با تاکيد بر اينکه يکي از مهمترين مشکلات خانواده ها بحث اعتياد است، از افزايش رشد اعتياد بين زنان خبر داد و تصريح کرد: شمار زنان معتاد به مواد مخدر، از 4 درصد از کل معتادان، به 10 درصد افزايش يافته است. همچنین وي با اشاره به مضرات مواد مخدر صنعتي بيان داشت: درمان مواد مخدر صنعتي نه تنها سخت است بلکه آثار سوء عميق تري بر سلامتي افراد مي گذارد.
بالاخره رئيس سازمان بهزيستي کشور با اشاره به اين مطلب که سالانه 950 تا هزار کودک به دلايل مختلف در کشور رها مي شوند، افزود: مسئوليت نگهداري و پرورش اين کودکان به عهده بهزيستي است.
شک نیست که پدیده ی شوم اعتیاد ومصرف مواد مخدر که متأسفانه موجب کاهش سن مصرف کنندگان شده است و ترکش آن به کودکان ونوجوانان وجوانان دختر وپسراصابت کرده است. فاجعه بار است،زیراموجب شده تا بنیان خیلی ازخانواده ها راازهم پاشیده شود.درصورتیکه برای رژیم منفعت ومزایای چندجنبه داشته است .برای همین مبارزه اش با قاچاقچیان مواد مخدر ومعتادین نتیجه ی وارونه داشته است.
چون از یک طرف باندمافیایی موادمخدر پاسداران سالانه ازورود وتوزیع وفروش موادمخدر درسطج چامعه که حتی آزادانه به درون زندان ها هم برده می شودچندین میلیارد دلار درآمد دارد. آنگونه  که ازبخشی از این درآمدها باعنوان پول های کثیف یادمی شود ودر راستای اهداف سیاسی در انتخابات مورد استفاده واقع می گردد.
ازطرف دیگر بهترین بهانه ی پیشبرد مستمر سیاست سرکوب وارعاب درجامعه وخاموش کردن صدای معترضین است. برای این که از سوی  نیروی انتظامی مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر ومعتادین مدام طرح های سرکوبگرانه اجرا می شود که همراه بادستگیری های گسترده است.
مکمل آن دستگاه فاسد قضاییه پیوسته فعال است.چون برای دستگیر شدگان احکام محکومیت جریمه نقدی و شلاق و زندان واعدام صادر می کند. عجیب اینکه این دو اروگان کلی هم منت سر مردم ایران به خصوص خانواده هایی می گذارند که عضوی ازاعضای خانواده شان معتاد است.
همینطورپاسداران ونیروی انتظامی دردرگیری های نوارمرزی استان های محروم کردستان وبلوچستان که مرتکب جنایت می شوند وکول بران کرد یا ناراضیان ومخالفان بلوچ را می کشند.  به قربانیان اتهام افراد شرور مسلح قاچاچیان مواد مخدر زده می شود.
بدتراینکه سابقه داشته است که برخی از زندانیان سیاسی مخالف به همین اتهام قاچاقچی ومعتاد اعدام شدند یا درملأ عام بر دار زده شدند.
ازطرف دیگر رژیم ولایت فقیه سالانه کلی کمک از سازمان ملل زیرچتر مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در مرز ایران وافغانستان وپاکستان دریافت می کند.
بهرحال تصاویر ضمیمه شده که بطور جمعی اعضای ریز و درشت وپیر وجوان وکودک وزن ومرد خانواده مشغول کشیدن تریاک سیخی اند که امیداست شیشه  وامثالهم نباشد. بدون شک عامل اصلی این پدیده ی شوم اعتیاد خانوادگی  وسایر قربانیان معتاد درجامعه  براساس دلایل اشاره شده  ی فوق رژیم وارونه ی و لایت می باشد وتا زمانیکه این رژیم در قدرت باشد براساس تجربه ی 37 ساله  نه هیچگونه راه حلی برای این معضل خانواده بنیان برافکن وجامعه نابودکن  وجود ندارد که شرایط بدتراینکه هست خواهدشد.
تصاویر برگرفته از سایت فرارو است .اگر چنانچه  در ادامه تصاویر مصرف مخدر که خوشه قوره در دستان رنجدیده یک زحمتکش جای گرفته دارای مفهوم وپیام جانکاه عمیقی است  اما  تصاویری دیگری هم هست که  مربوط به  عنوان زیر ازخبرگزاری مهر است.
اردوی جهادی در روستای قصرچم در ۱۰ کیلومتری شهرضا. (مهر/ مجتبی حیدری) 
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
برگرفته از فرارو

2 comments:

  1. این تصاویر محصول 1436 سال ریدن اسلام تو فرق سر امت تروریست ( شهید ) پرور ایرانه که دو دستی خودشون خاک سیاه ریختن رو سر خودشون و آخوندای مرتاض دزد هم سوار گردنشون شدن و تا جای ممکن هست و نیستشون رو غارت کردن

    ReplyDelete
  2. این تصاویر نتیجه و محصول گوزیدن آخوندا به جای پول نفت سر سفره های مردم بدبخت فقیر همیشه گرسنه و مذهب زده ایرانه ... ! وقتی خمینی دجال و جلاد آخر الزمان گفت : لاکن یه برق و آب و گاز مجانی نشانتان بدهیم که اون سرش نا پیدا ! دستور میدهم به فرمان اسلام یه بلایی این پاسدارها و بسیجی ها و آخوند ها و چادر چاقچولی های عقب مونده ذهنی خر مذهبی وحشی بوگندو سرتان بیاورند که دیگه تا الی الابد هوس اسلام و قرآن به سرتان نزند

    ReplyDelete